2 Nisan 2010 Cuma

2.AY

O kadar şaşkın, o kadar heyecanlıydım ki hamile olduğumu algılayamıyordum. Etrafımda bloglardan, forumlardan takip ettiğim o kadar kadınla nerdeyse hiç benzer belirtiler yaşamıyordum. Midem bulanmıyor, başım dönmüyor canım bişey çekmiyordu. Sadece akşamları eve gelince ilk gördüğüm yastıkta uyumanın dışında nerdeyse hamile olduğuma ben bile inanamıyordum.

6.haftaya girdiğimde ikinci dr kontrolunden önce beklenmedik bir şekilde gelen kahverengi akıntılar beni hiç hissetmediğim değişik bir korku ile korkutmuştu. Daha varlığını hissedemediğim bir bebeğin kaybını düşünmek bile beni sarsmıştı. Neyseki doktora gittiğimizde ''Ooo..Kocaman olmuş pıtırcık. Bak sesine ..Pıt pıt pıt pıt ...''
tanrım Hamileyimmmmmmmmmmmmmmm...işte ilk farkına vardığım an o andı...

1 yorum:

  1. bebek sahibi olmak gerçekten çok güzel bir his... bu yüzden Tüp Bebek mutlaka denenmeli

    YanıtlaSil