28 Şubat 2010 Pazar

ARTIK HAMILEYIM

24 SUBAT 11:58 TEBRİKLER...TESTINIZ POZITIF

daha sonradan söylediği cümleleri hiç hatırlamıyorum hemşire hanımın....şaşkınlıktan ve 32 ayın verdiiği yorgunluktan sonra gözyaşlarımı tutmak istesemde başaramıyordum. Ofisteki arkadaşlarımla bu mujdeyi sarılarak paylaşmıştım ama ya babaya bu üjdeyi nasıl söyleyecektim. Zaten telefonumu bekliyordu ancak ellerimin ve sesimin titremesi yüzünden  sadece ''baba oluyorsun''diyebildim....

Cuma gününe kadar gerçek bir mutluluk yaşadım ancak 2. kan testimde 2ye katanması gerekn değerin %50 de kalması beni çok fazla endişelendirmişti. Pazartesi ge bir bakalım bebek var mı yok mu diyince kendimi bi jinekologda buldum..(onu ayrıca anlatacağım )

Çok şükür kesemizi ve minik kuzu kulağımızı gördüm..En azından hafta sonum daha iyi geçti..Bakalım yarın doktor neler diyecek...

ILK DEĞİŞİKLİKLER

- bitmeyen kasık agrıları
-hiç adetm olmamasına ragmen hep tuzlu yeme isteği
-halsizlik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder