30 Ocak 2010 Cumartesi

ilk iğne

Heyecanla ilk doktor kontolü ardından tüm testler ve sonuclar normal çıktıgından iğne tedavi aşamasına geçebileceğimi öğrendim. Sonuçlar gelene kadar bekleme odasındaki hamile kadınları gördükçe önceden içimi kaplayan sinir duygularının yerini bir sevecenlik kaplamıştı. 2 senenin yorgun bekleyişlerinde her kontrolde belkide kıskançlıkla baktığım mucize kadınlara artık farklı bir gözden bakabilmiştim.
Adımı anons ettiklerinde hiç hissetmediğim bir heyecanla doktorun odasına girdim. O zaman kadar olan bütün sakinliğimi bir kulak uğultusu kapladı. iğneler,nasıl kullanacağım,neler yapacağım hepsi bir buzlu cam ardındaki görüntü gibi şuan...
İlk iğneyi ve 5 gün boyunca kullanacağım iğneleri biz buz çanta içinde teslim aldıktan sonra deneyimleri not edebileceğim bir çizelge ile yola koyuldum...

İLK HISLER
Kuvvetle muhtemel psikolojik olduğunu hissettiğim bir kıpırdanma hissettim kasıklarımda. Yumurtlama sonrası çatlamayı hisseder gibi bir yumurtlama. deride herhangi bir alerjik durum oluşmadığı için son derece mutluyum...Yarım saat sonra 2. iğne...

Artık yarın devam ederiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder